ואפינו – מסעדה איטלקית

לונדון | London אתר אינטרנט

vapiano london

רשת של מסעדות איטלקיות, בה השף מכין את המנה המוזמנת אל מול עיניי הלקוח הכל היה טרי, טעים מאוד ובמחיר משתלם.

ניתן להזמין מנות ללא גלוטן

כתובות:

84 Wardour St, Soho, London W1F 0TQ

12 Saint Giles Square, St Giles Square, London WC2H 8PA

19-21 Great Portland St
90 B Southwark St

Unit 2, One Tower Bridge, Potters Fields Park, London SE1 2SG

בא לכם להמליץ על מקום? לחצו כאן

The hoxton

רשת מלונות לא יקרה, המציגה חווית עיצוב וסטייל למבקרים. החדרים קטנים אבל מלאי סטייל. המלונות מרושתים בשלושה מיקומים שונים. מיצאו אצ המיקום שלכם ותהנו מהדרך.

לחץ כאן למידע נוסף

The hoxton

רשת מלונות לא יקרה, המציגה חווית עיצוב וסטייל למבקרים. החדרים קטנים אבל מלאי סטייל. המלונות מרושתים בשלושה מיקומים שונים. מיצאו אצ המיקום שלכם ותהנו מהדרך.

לחץ כאן למידע נוסף

London Bridge

גשר לונדון, היה הגשר היחיד על התמזה עד שנת 1750, עת נבנה גשר וסטמינסטר.

אתרים הסמוכים לצדו הדרומי של הגשר כוללים את תחנת גשר לונדון וקתדרלת סאת'רק, ובצדו הצפוני – האנדרטה לשרפה הגדולה של לונדון.

לחובבי סרטי האימה, מוזמנים לסיור   ההיסטוריה האפלה של אחד מציוני הדרך האיקוניים ביותר של לונדון במהלך חוויית גשר לונדון זו. סעו בהיסטוריה בת 2,000 השנים של האנדרטה במהלך הרפתקה סוחפת מיוחדת. תכירו דמויות מעברה העקוב מדם של לונדון, מהאביר הסקוטי וויליאם וואלאס ועד הרוצח הידוע לשמצה ג'ק המרטש. חלופה ידידותית לילדים זמינה עבור משפחות עם ילדים. חוויה אינטראקטיבית בת 40 דקות של גשר לונדון תהנה מהרפתקה

לחץ כאן למידע נוסף

כיכר פיקאדלי

לחץ כאן למידע נוסף

בריק ליין Brick Lane

האזור סביב בריק ליין במזרח לונדון, שהיה מיקרוקוסמוס של הדפוסים האתניים המשתנים של לונדון, נקשר בעבר לשכונות עוני דלות וזירת הפשע בגין רציחות ג'ק המרטש. בעוד שהפאב Ten Bells הידוע לשמצה עדיין קיים, האזור עצמו פופולרי כיום מאוד בקרב הקהל האדיב והאמנותי של לונדון, הכולל גלריות, מסעדות, שווקים ופסטיבלים לאורך כל השנה. הרחובות מלאים בציורי גרפיטי.

ימי ראשון – שוק בריק ליין הוא מוקד אמנותי כאוטי והומה, שמושך אליו המון לונדונים צעירים בחיפוש אחר ריהוט יד שנייה, בגדים לא שגרתיים ובריק א-בראק. הם יסיימו בארוחת צהריים זולה של יום ראשון באחת המסעדות האתניות הרבות המצויות ברחוב, הכוללות חנויות בייגל יהודיות אותנטיות ובתי קארי בנגלדש. השמחה של השוק הזה היא שלעולם לא תדע מה תמצא; כל דבר, החל מבגדי עור זולים, מגזינים ישנים ופריטי אספנות קיטש וכלה במשי משי וריהוט ארט דקו.

השוק מתפרש על פני מספר רחובות במזרח העיר לונדון שבאזור האיסט אנד, ומרכזו ברחוב בריק ליין וברחוב צ'שייר. השוק משתרע על פני שכונות – בת'נאל גרין, שורדיץ', וספיטלפילדס, ברובע מגדל המלטס שבמזרחה של לונדון.

לחץ כאן למידע נוסף
סינון לפי מרחק 50 KM
הצג הכל
הצג הכל
אירועי קיץ 2023
מסיבות וקוקטלים
רובעי עיצוב ואמנות
שווקים
גלריות
מוזאונים
הפסקת קפה, מאפה או גלידה
מסעדות
פארקים
מבנים
מבני דת
מועדונים ופאבים
מוסיקה ואמנות הבמה
אטרקציות
מלונות בוטיק
סדנאות מקומיות
נקודות ציון
חנויות עיצוב ופופ אפ
חנויות אופנה
אוטלט