סטודיו נוב – 40 שניות במעלית עם סינדי שרמן

פורסם ב 02.03.17 ע"י Hidiz

עדי עזר ויותם שפרוני

עדי עזר ויותם שפרוני יוצרים תחת המותג המשותף Studio Knob  פריטי עיצוב, ריהוט ותאורה מביתם ביפו, כאשר ההתרחשויות המקומיות משמשות אותם להשראה. לכלוך, רעש, מגוון תרבותי, ואלתור עוברים מהרחוב דרך פילטר עיצובי ומקבלים ביטוי הומוריסטי, אסתטי וביתי.

הסטודיו אשר נוסד בתחילת 2015 זכה כבר להציג בין השאר בתערוכה הפותחת של אות העיצוב 2015, בתערוכת יחיד במשרדי דומוס, בתערוכת התאורה "Happy LED life" באוצרות בלוג העיצוב DesignBoom  לביאנלה בדרום קוריאה ובתערוכת SZ+DAY במרכז העיצוב שנזן, הונג קונג.

40 שניות במעלית עם סינדי שרמן.

נתת לנו את ההשראה ליצור עבודות שבכל פעם שמסתכלים עליהן הן מגלות שכבה נוספת. הצפת תחושה חדשה. גם כשאנחנו רואים את עבודתך בפעם השנייה והעשירית.  לכל אחד יש את המציאות שלו והעבודה משקפת אותה. כך שאנו- הצופים בה יכולים לצקת את הסיפורים שלנו.

אנחנו חולמים לעצב לאנשים מהמקומות הכי אינטימיים ועד הפומביים ביותר. מחדר השינה או מהשירותים דרך לובי של חדר מלון או מפעל, לרחוב ועד למוזיאון.

לשחק, להנות, להפעיל אנשים, לסקרן. לגרום להם לשאול מה הם רואים. לעניין ולקרוא תיגר תוך כדי משחק.לעזור לאנשים לשבור תבניות ולקשור הקשרים חדשים.

Share On LinkedIn Share On Whatsapp Share On Facebook